; Cantecele Galeriei STEAUA BUCURESTI: Cantece galerie

joi, 19 septembrie 2013

Cantece galerie

Mergem prin toata tara 
Sa sustinem pe Steaua, 
Cantam pana ragusim, 
Steaua ce mult te iubim   



Campioni am fost, 
Campioni vom fi 
Pana vom muri - STEAUA Bucuresti 



Si de cainii erau in gara,
Armata le dadea papara, 
Sclavii s-au bagat sub pod,
Armata le dadea la bot... 
Si-a venit politia,
Sa ridice armata,
Insa ultrasi versati, 
S-au pisat pe degradati.. 




E echipa mare, galerie tare
Asta-i faima mea ULTRASI STEAUA




O le le
O la la
Ros-albastri ale
Magica Steaua




Ole ole ole Steaua ole
Cantam pt culori deoarece
Noi nu vom renunta
Si ne vom apara
Emblema si istoria




Ce drog ciudat ...
Esti ROS-ALBASTRU fermecat
Ma duci la cer si n-nebunesc
Doar cand te iau simt ca traiesc

Doua culori ce le ador
Ca heroina sunt cu mine pana mor
Gandul imi sta doar la STEAUA
Cel mai puternic drog din toata viata mea

ORICE AR FI / ORICE AR FI
TE VOI URMA / TE VOI URMA
ORIUNDE AR FI LOCUL UNDE TU VEI JUCA / TU VEI JUCA
Steaua ACUM / Steaua ACUM
Steaua MEREU / Steaua MEREU
O SINGURA ECHIPA IN SUFLETUL MEU / SUFLETUL MEU...




Avem un singur scop
Un ideal in viata
Sa fim mereu prezenti
Sa fim mereu in fata
Suflet de-nvingator
Inima ros-albastra
Canta pentru culori
Si pentru echipa noastra





Oriunde m-as afla
Cat de mult te-as vedea
Gandul imi zboara mereu catre Steaua
Mi-e dor de Steaua
Mi-e dor de Steauaaaa
Esti ca un drog de care nu pot scapa!!
 
 
Iubim Steaua
Si-o vom urma
Oriunde-n lume va juca
Suntem aici
Pentru culori
Si pentru ale noastre valori..
 
 
Trup si suflet pentru culori
O echipa ce face furori
Daruiiiti-va ca noi!
Vreeeem sa fim maaaandri de voi!
Peeeentru Steaua
Ne dam viataaaaa! 



Steaua clubul nostru drag
Ce mult te iubim
La bine la rau
Steaua e clubul meu tot mereu
 
 
Cand suntem toti baieti in peluza
Ca suntem huligani lumea ne acuza
Dar noi suntem stelisti adevarati
De nimeni intelesi, dar respectati
 
 
Ce nebunie,  Azi joaca iarasi Steaua!
Cantam cu totii, Si fumam marijuana!
Desfacem berea, Si bem fara masura!
Castiga Steaua si-apoi ne doare-n pula!
 
 
Suntem aiiiici
Suntem mereu aiiiiici
Sustinem pe Steaua
Oriunde va juca
Asta-i viata ultraaaa'
 
 
 



15 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma-ta e Dinamo ca isi baga toți pula in ea

      Ștergere
    2. FCSB NU E STEAUA BUCURES TI!!!!!

      Ștergere
    3. Ce sa vezi agramatule, ba este 😘 nu te mai oftica atât 😘

      Ștergere
    4. Ba,Poor baby,nu te mai agita atât.Orice ai spune,fcsb e Steaua.Ai 45k de motive,așa ca shut up❤️

      Ștergere
  2. Sa-mi bag pula in caini si in tigani le futem familia

    RăspundețiȘtergere
  3. FCSB NU E STEAUA BBBBBAAAAAA FRAIERE DACA E IN LIGA 1 NU INSEAMNA CA E STEUA CSA E STEAUA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă csa e Steaua,da mi 45k de motive ca sa cred! O sa Rămâneți in B toată viața voastră Talpanistilor! 🤫

      Ștergere
    2. esti bolnav?Du te Ba băiatule și fa te bine,Rămâneți toata viața in B,talpanistii naibi care sunteți.Nu ți e așa puțin rusine sa postezi comentariul asta?Nu vezi ca te faci de ras?Aveti maxim 2500 de oameni in tribuna și ne zici noua ca fcsb nu e Steaua.Ba bolnavule,wake up to reality!!!

      Ștergere
    3. fcsb nu e STEAUA

      Ștergere
  4. fcsb nu e STEAUA 👌🏻

    RăspundețiȘtergere
  5. FCSB nu e Steaua, e Fostul Club Steaua București. Muie tuturor sclavilor pupincuriști ai ciobanului. Salivați ca slugile la banii pe care i-a făcut din furăciune. Combinații cu generalii și cu politicienii, asta visați toți, să dați și voi un tun mic. La multă muie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti un redus mintal n ai nici buletinu facut si comentezi aiurea pe internet, vai de rasa ta

      Ștergere